MARKETING, DIGITÁLNÍ ONLINE MARKETING
Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost. Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web. Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.
- SEO
- Správná struktura webu
- Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
- Správné vyplnění meta značky – title, description a keywords
- Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
- Testování SEO
- PPC reklama
- Možnosti nastavení a využití kampaně
- Přesné cílení na konkrétního zákazníka
- Webová analytika a konzultace
- Webová analytika
- Využití znalosti chování lidí na webových stránkách
- Databáze kontaktů
- Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití
- Sociální sítě
- Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
- Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí
- Google AdWords
- Základní nastavení účtu
- Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords
- Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné nastavení v Google AdWords
- Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co největší CTR
- Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů)
- Správná implementace konverzních kódů
- Remarketing – sledování uživatelů po opuštění webu a jejich přilákání zpět
- Dynamický remarketing
- Videoreklama – In-stream, In-search, In-display
- Facebook + Google + Twiter + Linkedin
- Struktura inzerátu, správný výběr obrázku
- Zacílení na zákazníky
- Měření efektivnosti reklamy
- Tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo obsahovat “cover photo”
- Vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
- Motivace ke komentářům
- Soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky
- Propagace vašeho profilu
- E-mail marketing
- Správné strukturování e-mailingu
- Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
- Vyhodnocování e-mailingu
- Diskuze, shrnutí, závěr