PERSONALISTIKA A PSYCHOLOGIE, PERSONÁLNÍ VÝBĚR A RECRUITING
V současné době, kdy svět ovládá Internet, dochází k výraznému vývoji metod a nástrojů v oblasti náboru a najímání zaměstnanců. Roli rozsáhlých náborových týmů dnes z velké části dokáží suplovat sociální média a množství online nástrojů, které jsou využívány jako efektivní prostředek pro vyhledávání nových kandidátů. Takto postupuje dnes již více než 80 procent organizací. V našem workshopu vám ukážeme praktické příklady moderního náboru a naučíme Vás jak sociální sítě a média využívat.
- Úvod
- Vývoj náboru a najímání zaměstnanců
- Nábor dříve (náborové agentury, tištěné reklamy, webové stránky atd.)
- Nábor dnes (interní nábor, zaměstnanecký branding, osobní značka, sociální média atd.)
- Změny v najímání a náboru a jak na ně reagovat
- Praktický příklad moderního náboru: Red Hat Czech
- Specifika společnosti a brněnské pobočky
- Specifika práce, pozic a náročného výběru inženýrů (Java, Python, Ruby a C, systémoví inženýři, administrátoři)
- Zdroje náboru – tradiční zdroje nestačí
- Náborový model (minulost: tradiční cyklus plného života, současnost: doručení + poradenství)
- Náborové nástroje (CRM, ATS, Sociální média, Reklama na cílených serverech, Upstream)
- Sociální sítě a média
- Kvalitní obsah
- Cílová komunita
- Buďte velvyslanec firemní značky
- Vytvořte a udržujte vlastní osobní značku náborářů
- Význam rovnováhy osobní a profesní sociální přítomnosti
- Vyvarujte se neetického chování
- Práce s kandidáty
- Identifikujte
- Zapojte se
- Konvertujte
- Dělejte interview
- Buďte vlastníky náborového procesu
- Najímejte
- Další tip pro osobní účet na LinkedIn – vyberte svou osobní adresu
- Příprava před další fází teorie náboru
- Jsem připraven (teorie, ukázkové popisy pozic, CV, koncept náborového plánu)
- Rozumím technologiím, produktům a organizaci
- Mám přehled o požadovaných dovednostech, struktuře pohovoru, časové ose, očekávání
- Plán projektu (cílové společnosti, trhy, sociální sítě, časový plán)
- Best Practices (kick off meeting pro každou pozici, plán a strategie, předem identifikuj úskalí a navrhni opatření)
- Termíny a klíčová slova (Kick off meeting, Job desc, průzkum trhu, Ongoing research)
- Publikování pracovních pozic a náborových příspěvků
- Pět úrovní identifikace kandidáta
- Hledání klíčových slov
- Koncepční vyhledávání
- Implicitní vyhledávání
- Přirozené hledání
- Nepřímé vyhledávání
- Booleovské vyhledávání
- Modifikátory (AND, OR, NOT)
- Kulaté závorky
- Citáty
- Vybudování vyhledávacího řetězce a práce s moduly
- Ukázkový projekt
- Zadání úkolu
- Použití LinkedIn na splnění úkolu
- Shrnutí, závěr
Závazná registrace do kurzu
Osnova je prázdná